Söndag 26/10

Vaknade halv 1 idag. Mår som en prinsessa, som om jag aldrig drack igår. Men misstaget alla gör är att lägga sej full och försöka sova. Då vaknar man och kanske fortfarande är full och mår som en påse nötter ungefär. 
Jag hann iallafall nyktra till innan jag la mej. Vi började ganska sent jag och Mattias. Typ efter 10 vill jag minnas. Jag drack 3 öl och sen var jag askalas. Har inte druckit sen i juli så de är väl inte så konstigt då. Skönt att man har en billig fylla iallafall ;) Robin for iväg och hjälpte brur och Stefan med brurs mercedesbäääz yao, och sen när han är klar typ ska vi och Matte och käka i stan. Mjau, najs!
Jag har sett på ett tag då Minette och Eva klippte klor och friserade tassar och tog bort tovor på 3 av hundarna. Höll i en för att hon är så jävla fjantig. 

Nu ska jag vänta tills Robin är klar så vi får käka. Och så kanske jag ska börja med en socka till mej själv och på mössan till han. 
Jo, som sagt. Skriver nog mer senare då.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback