Tisdag 28/10

Klev upp ganska sent fast jag vaknade 9 då herrns klocka ringde. Låg till kanske typ 12? Såg teve och pillade med telefon. Gick upp, åt frukost, klädde på mej och så for jag iväg på ett litet mission all by myself. Sen for jag till Robin igen och satte mej vid dumburken och stickade några varv på sockan till mej själv. 
Efter ett tag plockade jag ihop allting som var skitig tvätt, och så kom Robin och Matte så vi tog rallypastan till älvsbyn och jag duschade och tvättade där. Skönt som fan. Har slängt de i tumlaren här hos Robin, så skönt att slippa hänga upp allting. 
Har svurit massor, de har kommit många svarta grodor från fröken Näslund på både vägen till och från älvsbyn. Jävla miffon! 
Vi tog även mitt älskade dubbeltäcke hit till han eftersom vi nu mer sover i en bäddsoffa. Myyyyyysigt! Och min filt får vi inte glömma, och mindre rundstickan. 
Nu får vi se vad som händer resten av kvällen, säkert inte så mycke tror jag. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback