Sommarlista

Hur ser dina planer ut för sommaren? - jag ska njuta av varje dag!

Vad gör du på midsommar? - vet inte riktigt än, kanske skulle grilla med Matte och Hanna

Vad ska du läsa i sommar? - hinner ju som aldrig läsa 😁

Vad dricker du i sommar? - ramlösa, iste, kanske en och annan öl slinker ner 😋

Bästa sommarlåten? - öh.. "Jag går och fiskar" och andra klassiker

Vad vill du helst grilla? - kyckling, svamp, zucchini och annat gott

Vilket är ditt favoritplagg under sommaren? - vet inte riktigt, kanske nån söt klänning?

Din bästa sommarfrukost? - färska jordgubbar, yoghurt och juice

Bästa badstället? - vet inte, badar som inte så ofta längre

Favoritsommarblomman? - 


Hur länge ska du vara ledig? - hela jävla sommaren!! 

Vad ser du mest fram emot? - alla varma sommarkvällar, all tid jag ska få med Robin och vänner och alla minnen vi kommer få!

Det här lyssnar jag på i sommar: Spotify haha

Favoritsommardoft: nyklippt gräs, sockervadd

Hur kommer du göra illa dig? - kommer väl säkert ramla nå mer 🙈

Vad oroar du dig för? - ingenting för tillfället! Allt är precis som de ska , vill inte ändra på nåt! ❤️

Kommer du att minnas din semester i september sen? - såklart, minnen!

Den ultimata sommardagen? - sover ut, vaknar och myser, sen god frukost och kanske iväg nånstans och så 👌🏼
















Förra sommaren var den absolut bästa, har massor med fina minnen. Allt är tack vare Robin och vänner som gjorde den så bra! 
Alla bilder utom en är från förra sommaren. Helt underbar sommar hade jag, hoppas att den här blir lika bra! ❤️





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback