Torsdag 31/3

Har varit på röda korset och reprisen idag. Även dollar. Hittade en sån där klösbräda till misse som jag ska in och köpa imorgon. Ska även köpa ett ordentligt katträd när jag får min lön. Och resten som är kvar till flytten. Vilket inte är mycke alls. Vi har som bunkrat upp allting nu nästan, skönt som fan! Vi har allt nödvändigt nu som vi behöver, även vänner som ställer upp och hjälper. Vi ska till äbyn och hämta grejer som ska till lägenheten men de är ingen ide göra nu utan de ska vi göra kanske nån dag före eller samma dag som DA MOVE. 

Har bara dyra grejer kvar, som router, dammsugare och utemöbler. Men de löser sej. Ska jaga lite. Den som söker ska finna är de väl sagt? 
Ganska mycke värt att vi fick veta så långt i förväg så vi hann samla på oss grejer och köpa eftersom. 
Visst är de massa skit kvar som viktig och ytlig inredning och sånt där tråkigt helvete. Som jag eller Robin egentligen inte bryr oss om, bara lika ytliga människor som absolut bara måste ha vitt och vitt och liiite mer vitt och stelt och svart och tråkigt och sjukhuskänsla. 
Har iaf fått ett soffbord och en tvbänk av Fia som är vitt, men de blir typ de enda vita i möbelväg vi kommer ha. 
Egentligen är ju färgen de minsta problemet vi har, då vi har en färgspruta i garaget och många års erfarenhet nere i tvsoffan. Så de är inga problem. Bänken skulle visst behöva lite kärlek så vi får se med den saken, 

Vi skulle egentligen behövt ha hela lägenheten svart som natten. Då Robin har de jobb och intresse han har. Vi köpte iallafall svarta tallrikar, så man slipper se hans tassavtryck 😂😂
Jaja, de här kommer bli så jävla fucking awesome när vi ska bo där och vi ska bestämma helt själva! Och framförallt - vi ska trivas! Jag Robin och bäbi! Behöver jag säga att jag längtar? 
Yeeeey sååå jävla taggad!!!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback