Jävulstripp

Vi har varit på helvetesaffären! Stavas Ikea. Sjukt mycke folk. Vi var i ume, var ett fett misstag. Skrikande ungar och stressade jävlar överallt så vi kan säga att vi har överlevt en hjärnblödning. Jag förstår fan inte hur folk kan tycka de där är roligt?? Jag har ont i huvvet efter allt skrik så där kom den största påminnelsen varför jag aldrig ska ha barn. Den stora sanningen. 

Vi har inte köpt värmeljus eller servetter, men vi har köpt annat som vi behöver till lägenheten. Är trött i benen haha! 
Allt landade på 1008:- 😂 men då fick vi ändå ganska mycke onödigt skit som man tydligen behöver när man ska flytta. Tusen spänn för massa svammel gjort i plast. Jaja. 
Problem ett - hitta en parkering. Hela jävla ume var på Ikea skojar inte!
Problem två- hitta fucking kundvagnar... 
Problem tre- hitta allt vi letade efter. 
Problem fyra- vi måste dit igen. Kanske. Förhoppningsvis inte! 

Vi hade inte ihjäl varann heller, tyckte de gick ganska bra ändå. Drack en shake och åt ett ägg innan vi for men spydde upp de som vanligt så de gav ju inte så mycke. Så var ashungrig hela tiden. 
Vi hann äta där också, de var gott men tyckte att de var ganska snålt med mat på tallriken. Synd. Skulle ha varit lite mer. Men men. 

Och fett nope jag skrev inte att vi skulle dit imorse av den anledningen att vi inte skulle handla saker åt nån mer. "Jag ska ha en säng och en bokhylla, de ryms väl i eran bil i ett litet hörn? Och så 63 paket ljus, en stor palm och ett köksbord." Nä, fan heller. Vi far dit för våran skull och endast bara de. 
JA JAG HATAR IKEA!!! Nu ska jag ta en alvedon och räkna lite kameror efter vägen, är ju typ 200 st mellan ume och skeå. Underbart! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback