Lördag 26/3 astråkig påskafton

Har varit trött hela dagen typ. Vaknade innan 11, men somnade om sen till typ halv 1. Bra. Är trött nu också. Fia och Lidde har varit här och vi har gjort club sandwich som den lyxiga påskmiddagen. Och för ish en timme sen for Robin till meko och ska byta nån jävla led på bilen. Så jag ska sova lite mer i soffan hade jag tänkt höhö. 
Ikväll händer de väl inte ett skit som vanligt. Hade varit gott med en öl eller två. Om man nu hade haft de. Bara för att låssas att vi har suttit på en skoter eller terapipimplat hela dagen. 
Men nope. Jag äter kakor i soffan som vilken annan dag som helst och jag har sjukt tråkigt. Som vilken dag som helst. 

Varför tog jag inte på mej jobb hela påsken och tjäna fina pengar istället för att bara ligga och ha sjukt tråkigt... Men. Jag trodde att vi skulle planera nåt men tydligen inte. Då blir de så. Nä, här blir inga barn gjorda. Ångest och trött och blä. 

Japp. Så är de. Förhoppningsvis blir de glass och jordgubbar sen när han kommer hem igen 🍓





Kusse

Blev du frågad om jobb i påsk?

Svar: Nä men jag skulle ha sagt att jag kunde jobba hela påsken när jag jobba sist. Trodde vi hade planer men de hade vi tydligen inte... Hade mer än gärna tjänat fina pengar istället för att låssas ha varit ute på isen hela dagarna 😂
elvistass.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback