Onsdag 30/3

Tomten kom med ett påskägg ändå. Eller faktiskt med 4 stycken 😂 nöjd och glad kexchoklad ✌🏼️
kalla mej bortskämd bitch eller vad som helst men jag ger lika mycke tillbaka som jag får. Försöker så gott jag kan, såklart är de inte alltid jag räcker till ändå. Men. 
Så är de, jag är nöjd och dom är fina. Och nej jag ska inte ha nå äckliga 20" lågprofil och känna varenda jävla spricka i asfalten. Jag är mycke nöjd med mina 4 17" påskägg 👏🏼👏🏼👏🏼 stora och tunga väger typ as haha! Bilen blev hög som fan på dom där. Nope de ska inte kapas nå fjädrar heller, de är till för epor och folk som vill köpa nya tråg en gång i veckan. Då vet ni allihop! Självklart så är jag badass och her på sommardäck ish ett dygn före man får ha de. Kändes som lite komiskt när vi hade bytt och jag körde ut och slog på allt lyse. Vad såg jag då komma från himlen? Äcklet. ÄCKLET! Såklart.... 


Men nu ska jag sova, de är nya problem på några timmar. Japp har materiella problem och ganska stora. Får tänka ut nåt. Men de löser vi, har ju löst allt annat tidigare så! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback