intekhadaffisoljekälla

Ja, som sagt så blev de ju inget tyskland för mej. Så då istället köpte jag nånting som kommer från tyskland från början, jag tröstshoppade alltså en bil! 😂 

Mercafan ruinerar mej. Så de fick bli en passat. Finns bara en passat i min värld så inte så svårt att lista ut vad de blev då 😆 

Imorgon ska vi fixa uti chippet, inhandla toning och greja. Ska också skaffa en dekal. Haha. 

Insåg igår att jag gjorde ett eget rekord. Jag körde 5 olika bilar på samma dygn 😂 bara tyska dessutom 😅 de var min tölvfyra, passaten, en audi, 212 och Mattes tölvfyra. Är man galen så är man. Blev gaaaanska många jävla mil igår. Men de gör inte mej nå, de är terapi att köra bil. Med bra musik, en codriver och massa skitsnack bara. Inte mer komplicerat än så. 

Nu lite senare blir de grillad kyckling, potatissallad och vanlig god sallad med massa jox i. Namnam. Sen får vi se vad de mer blir. 

Här är min lilla paazta 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback