nu kan du få mej så lätt

Dom e uppe på taken

Alla e högt över staden
Sommarn snurrar fort när vi bara töar bort
Men jag vågar aldrig hålla din hand
Vi e inte sånna som i slutet får varann

Å alla bara pratar, e de sant de jag har hört om dej
Kommer aldrig tillbaka hit igen
Neonskyltar på gatorna sänder ljus till mej och skatorna
Jag dansar och jag tänker e du också själv
Vad gör du ikväll

Vart e den store poeten som du var förälskad i
Fanns de nån plats
I hennes värld för två
Snälla skicka ett vykort för jag undrar så
Och jag undrar vad som händer i vår del av stan
Vinden håller tal i en hamburgerbar
De e blåsigt och blött och alla flickor har gått hem men du var sötare än dom och jag skrämde bort dej igen
Jag skrämde bort nån slags vän

De var så mörkt den där kvällen jag gick hem
Jag hade hoppats på något
Hoppats på något

Om du ville ha mej
Nu kan du få mej så lätt 
Om du vill ha mej
Nu kan du få mej så lätt 
Om du vill ha mej






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback