öl.

När man går in på bolaget och köper så mycke öl så korgen nästan viker och går sönder, hatar när de händer 😂 

Och som sagt så är Näslunds taxi stängt 23-24/6 och kommer inte köra en människa. Allt är ju till salu för rätt pris så att säga men de ska vara jävla bra betalt innan jag ens ska fundera på att låsa upp bilen. 
För har varit nykter nu i 3 midsomrar så då är de väl fan min tur att dricka. Tycker jag. Utan att känna att jag måste köra nån jävel. För aint gonna happen. 
Kommer slå på stort och köra tvådagars, ÖL är ordet som rimmar på midsommar. Så - i sko schlapänå vä ööLe. Då veta jä. 

Imorgon blir de öl i älvsbyn hos Minna. Var hundra år sen jag träffade henne och ska bli kul och träffa hon och andra älvsbypeepz. På lördag åker vi åt andra hållet, till byske till Fia och Marcus. Han fyller dessutom år då också. Kommer vara sjukt sliten på söndag eftersom jag kommer dricka öl i dagarna två. Men jag tänker leva medans jag kan och öl är gott.
Peace out bitchesss ✌🏼






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback