FUCKING ÄNTLIGEN!!!

(null)

Som sagt har turen vänt och jag är typ high on life. Fucking äntligen har jag lite jävla tur med nånting. 
Imorgon kommer min bästa vän och ska klippa mig och hon är min hela helgen! Plus de är fredag imorgon och jag har mattelektion. 
Jag ska inte vara på saxofonen i sommar vilket är tråkigt men jag fick ett annat erbjudande som jag inte kunde säga nej till. De finns fan hopp, citera mig gärna för jag säger de aldrig igen. Men - de finns hopp för arbetsförnedringen. Igårkväll ringde en från "boende livet ut" de är alltså hemtjänst och hon hade hittat mig på förnedringens sida där jag har en profil. Och hon erbjöd mig en tillsvidare!!!!!! MEN FUCK YEAH!!!!! Thats why jag har klämt ut ett leende som faktiskt är äkta tillsammans med cookiemonster. 
Jag ska dit på måndag och prata med henne och sådär. 
Och på måndag ska jag även och ta ut min pstav nu efter 3 år och så ska jag sätta in en kopparspiral. 
Sååå jaaa de händer lite saker i mitt liv nu. Och bara så jävla skönt att de är nerförsbacke nu äntligen. Jag hoppas inte längre att ljuset i tunneln är tåget som kommer utan jag vet att de är nån slags fucking framgång. Nu kan jag säga att min framtid är ljus som mångas highlighter! FUCKING ÄNTLIGEN!!!!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback