Fredag 31/8

Skola. Jobbigt. Jag är trött än sen i morse. Hela allt blev stressigt, jag vaknade för sent och sen kom Bäs och la sej på mej så då fastnade jag där ännu längre. Sen stressa i mej en varm macka och hopp i duschen. En stor tova i håret som aldrig ville låssna men till slut så. Hoppas jag sover gott inatt. De är de här jävla skitvädret som gör de. Men de är bara köra på ändå.
Nästa vecka börjar de riktiga allvaret, då finns de ingen återvändo. Börja träna varje dag och sen plugga. Segt. Men, de är ju för mej och ingen annan.
Jag sitter och lyssnar på vinyl 107 på min fruktflån, min lärare tyckte jag hade varit duktig länge :P
 
Sen får vi se vad de blir att hitta på för mej och baby, de återstår som sagt att se.
När jag kommer hem ska jag iallafall mysa mer me Bäs och så tror jag att jag ska steka mej palt! ;)
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback