Onsdag 29/8

De har som blivit rutin att vara här i korsträsk på kvällarna. Dennis är ute och skruvar i mercan och jag sitter inne i soffan och kollar på tv och stickar me en Smulan i knät ;) mysigt men jag saknar bäbis. Gör jag jämt när han inte är me mej.
Jag har under själva foten kvar på första sockan till kusin, hoppas hon blir nöjd över mitt "konstverk" ;)
Imorgon är jag ledig, för att min lärare skulle iväg på nåt och jag fick välja om jag skulle komma till skolan eller vara hemma - klart man väljer hemma då!!!
Så jag ska sova ut och göra en fruktsallad sen vänta tills Minna ska bli klar på sin skola.

Jag skulle verkligen behöva en make over. I håret. Min bruna utväxt är en mil, men jag är ju inne och har den där utväxt-frisyren. Fast jag tycker den bara ser skabbig ut och ovårdad.
Sen mitt löshår. De har blivit jätterisigt och nött. Så vill nog ganska snart bli av me de. Men de är väl lättare sagt än gjort för ingen slinga har låssnat och de sitter som sten :p så vi får se vars vi hamnar me de. De är inget projekt ikväll iallafall. Så, resumé av hela hårstycket = ta ut löshåret och färga den bruna utväxten. Men den ljusa utväxten ska jag låta vara för jag vill ha tillbaka min vanliga hårfärg. Så nu vet alla de, jag hoppas ni antecknade allt. Rubbet. Hela skiten. Eller så kanske man tar ett steg längre och färgar allting brunt och tråkigt. Vi får helt enkelt se vars vi hamnar me de där. Ingen som har nåt jävla förslag??






Minnaskandahl

Jag tycker du har en fin hårfärg nu! :) Men du är och kommer alltid vara Blåndiii ;) Alltså: Du passar sjukt bra i blont!

Blåndi

Haha okej då kanske jag inte blir brun och tråkig då :p fast utväxten, alltså de bruna måste då få sej en omgång! :p

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback