Onsdag 29/8

Jaa. Jag har träningsvärk typ. Eller kan man säga ikeavärk? Mest i höfterna, haha. Meen hade en kul dag även fast jag HATAR Ikea. Jag ser de inte som nöje, jag ser de som tortyr :p jag är fortfarande imponerad av mej själv, att jag var snäll hela dagen och att jag inte gnällde nåt. Sen är jag fortfarande imponerad av hur fan vi lyckades rymma allt i bilen plus oss själva.
Jag träffade Sandra och Andreas där, och Milly var tydligen också på Ikea men hon träffade jag inte. Men hon måste ha hört oss ändå iallafall ;)

De blir ju som sagt ingen besiktning imorgon för Babe har inte hunnit få klar bilen. Sen är de ingen som är vänlig nog och frågar heller om han behöver hjälp. Men så är de.
Jag och Minna ska ändå till Pite blev de, hon sku ha nå till ormarna. Ormen. Whatever:p Och jag ska ha en sovmask, en fotfil och ett hänglås så de blir bra!



Muhahaha.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback