Tisdag 28/8

Dagen har spenderats i jävulsdalen och i tortyrkammaren. Jag fick mat när jag var hungrig och jag har sprungit och skjutit vagnar fram och tillbaka. Så jag är alldeles slut men de har ändå varit en rolig dag me Carro och Malin! De tog en halvtimme och packa in allt i bilen bara. Måste stuva in och tänka.
Oj, de är på Ikea vi har varit föressten, kanske jag ska säga de. Vi har fällt ner två säten och proppat fullt me grejer. De är ett under att vi ryms. Haha. Ett tips om du ska på Ikea: säg för Guds skull inte till nån att du ska dit och låt ingen beställa nåt med dej. Då går de så här :p jag ska lägga ut bilder sen när jag orkar komma till en dator så då blir de bildbevis för de går såklart inte att lägga ut en bild ens nu.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback