Torsdag 30/8

Ja, de var den dagen. Jag for till korsträsk sen jag hade kommit till byn och nu är vi hemma och ska snart gå och lägga oss. Jag tror att jag ska inviga min sjal imorgon, vi får se.
Jag fick även ett iflånskal av Minna. Hon skulle ha de först men de fuckade sej så då fixade jag de men jag fick de ändå.
Sen när jag kom hem fick jag även en doggybag me massa saker som Carro ratade som var i princip oanvänt. Och de tackar vi för, lite örhängen, foundation, nå wax och sånt. Så då slapp jag ju köpa de ;)

Jag kommer va så död imorgon, tur att jag blir pigg fort. Slutar ändå 12, inte så farligt. Sen tror jag inte de är så seriöst för att de är första veckan. Vi får se. Nu kom baby från duschen så vi ska lägga oss nu. G'natt!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback