Torsdag 30/8

Då var stan avklarad. Fick även min efterlängtade pizza. Underbart!
Minna hade klädproblem så jag mer eller mindre tvingade hon att köpa en sak som hon tyckte såg ut som ett nattlinne - men de var jättefint och de ville jag ha. Siden och spets på ryggen, jävligt fin. Jag hittade en sjal (!) alltså en sån där tubsjal i leopardmönster ;) och den kostade bara 80:- på hm. Ett klipp alltså. Sen köpte jag en fotfil, nagellack, hänglås och hårsnoddar på dollar och nå kattgodis på djurmagazinet. Och jag tänker inte berätta om hur pinsamma och sämst jag och Minna är, kanske hon gör de på www.baraminna.blogg.se. De var ganska kul ändå. Men. Hon hittade massa saker, de gick pengar för hon :p
Meen vi fick ju umgås och de är viktigaste!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback