Lördag 29/12

Undrar vem fan de är som är och snokar omkring på min blogg. Jag har mina aningar om vem de är. Gå och läs kissies istället eller nå. Den som söker nå intressant hittar då näst intill dötråkiga meningslösa inlägg istället :p haha. Skadeglädjen kommer fram.

Idag var vi en snabbsnabb tripp till p-Town, jag Dennis och Per. Dom skulle byta nån grej så jag passade på att springa in på Willys och handla lite och så for vi på dollar och där gjorde jag ännu ett superfynd. Två par vantar för 10:- paret. Asnöjd ;) dom är perfekt till höst och vår och så är dom färgglada. Skulle ha köpt flera! Men.

Jag vart så jävla irri på fruitninja, de slog bara av hela tiden så jag tog bort de och hämtade hem de igen, så nu är mitt rekord för tillfället 792 istället för 1073 som på de gamla. Fan. De kunde väl ha fått vara kvar. Ingen kommer tro mej om jag säger att de är 1073 istället för 792. De där är viktiga grejer, jag måste väl få vara bra på nåt iallafall!

Nu är jag skithungrig, snart kommer jag ha ihjäl nån och äta upp den. Haha :p






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback