Söndag 30/12

Jag har haft en bra dag. Jag klev upp kring 11 och så tvättade jag en stor laddning på 1,5 timme och så fick jag liv i Dennis. Duschade och sen for vi och åt frukost på grillen - tacotallrik i mitt fall och super för herrn. Då var klockan mellan 4 och 5 ;) Efter de hamnade vi här i korsträsk och han sprang ut i garaget som vanligt.
Men eftersom att han ska jobba imorgon så ska vi fara vid 9 och slå på en film. Jag har laddat upp med en Ben & Jerry chunky monkey och en hel ananas så de blir bra.
Jag har också tagit tvättmedel härifrån (de är inte knark i burken om nån dum jävel trodde de från instagram) ;D så imorgon är de operation tvätta. Kläder och jacka. Fan vad tvätt de blir på bara nån dag!
Sen ska jag även försöka dammsuga imorgon i mitt rum som håller på att förfalla och kanske renbädda. Och plocka bort alla saker som av nån konstig anledning hamnar där bara. Fick panik över hur jävla fort de kommer dammråttor, vi städade ju för fan för en vecka sen och de ser redan skitigt ut igen! Men de kanske är katthåren som gör de -.- får göra han naken :p haha.
Jag blev även slagen av en bil idag. Av Pers bil. Jävla bil. Jag skulle sätta mej i framsätet och så pang utan att jag provocerade så slog fanskapet mej i tinningen. Har säkert en bula snart där :/ Carro du har gjort likadant men då skulle du ju in i kofferten på bänzen. Hahaha. Jävla satan. Och så klev jag i Svea banans jävla piss också. Jag tror att jag har klivit i precis alla hennes pölar hon nånsin har gjort. Går aldrig utanför - i.

Smulpajs pose är grillad kyckling idag.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback