Söndag 30/12

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut? Nää de vet jag inte, de kommer jag då inte på nu. Jo fan de gjorde jag visst!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte de. Vad jag då vet iallafall.

Dog någon som stod dig nära? Inte de.

Vilka länder besökte du? Haha, Finland. Om ens de ;)

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? De vet jag ju inte än ;)

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? De var 20100517 <3

Vad var din största framgång 2012?
De måste ha varit att jag gick ner i vikt och ALLA jag träffade såg de. Man växer ju lite som person när folk ser de och säger de.

Största misstaget?
Att jag inte har stått på mej och gett tillbaka.

Bästa köpet? Fan så svåra alla frågor är! Jag har köpt en massa grejer de här året.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, for sure!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Dennis och bäbis!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011? Haha, jag slutar snart svara på den här listan :p men typ lady in black, Johnny B, Johnny B Good och andra från bilen.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har också bara en dödlig människa så jag får ha dåliga dagar också!

Vad önskar du att du gjort mer? De är ju så pinsamt. Men vara glad åt de jag har, inte vara ledsen över de jag inte har. Och tränat lite mer, oftare och hårdare. Men jag får tjocka nu till imorgon för sen ska 15 kg till bort!

Vad önskar du att du gjort mindre? Haha, alla klädköp var ju inte fantaskiska..

Blev du kär i år?
De var jag ju redan!

Favoritprogram på TV?
Real housewives of Beverly hills och Jersey Shore

Bästa boken du läste i år? "det händer inte mig" - vad ni än gör, läs den!!!!

Största musikaliska upptäckten?
Haha, ja jag kom på att rix fm bara är skit. 45 minuter reklam non stop. Och de är som att slå igång en skiva på repeat.

Något du önskade dig och fick?
Haha nä, fick ingenting typ som stod på min önskelista till jul men jag fick fina grejer ändå!

Något du önskade dig och inte fick?
Hm, kolla ovanstående! Kom på en grej nu som jag hade behövt - en tempurmadrass!

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Städade och så kom klanen Nilsson och mamma och åt modifierad rulltårta hos oss på övrabyn!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? De finns de ju alltid. Man ser bara de man inte har. Men jag är nöjd som de är.

Vad fick dig att må bra?
Jag vet att jag tjatar mycke om de, men mina -kilon! Började sova bättre och få bättre blodcirkulation!

Vilken kändis var du mest sugen på? Dennis är ju som en kändis, alla känner han och han känner alla så de är MIN kändis!

Vem saknade du?
Ingen egentligen.

De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat så många människor i år. De är som samma hela tiden. Inavel och fanskap :p

Mest stolt över?
Borde ni ju veta vid de här laget ;D

Högsta önskan just nu?
Just nu - skittöntigt, men en tatuering ;)






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback