Söndag 30/12

En dag kvar på de här året. Jag ska inte dra en roman över allt som har hänt i år men jag hoppas att nästa blir bättre. Och eftersom alla vet allting om alla så borde ju alla veta allt om mej också. Då slipper jag skriva de ändå.

Jag har iallafall suttit och flunderat ut mina nyårslöften. Svårt som fan är de också..
Ja, på nyårsafton ska vi iallafall vara i korsträsk, nån som är förvånad? Nä de var ju de jag visste. Men jag skulle då hellre stanna hemma och typ tjocka i soffan. Dennis ska ändå jobba till 16 så de är ju som... bra.. Ingen som helst känsla för att fira ett helt nytt år i paljettklänning och livsfarliga dojjor och översminkad. Nej. Jag orkar inte bry mej om de.

Här kommer mina nyårslöften, jag kommer säkert på nåt mer när jag har publicerat skiten också bara så ni vet :p
Vilka är era nyårslöften?






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback