Lördag 28/7

Ligger i sängen än, Dennis sover och snarkar så gott. Bäbis håller konsert för att han är hungrig. Ikväll ska vi hämta hem Hilda från Pite super och spyr, så de kommer bli en seeen natt. Dennis ska som vanligt skruva idag, den här gången i våfflan. Den är sjuk för tillfället, inte som mercan han hade som de var nå nytt fel me varje vecka. Jag saknar ändå den bilen lite. Men, de är inte alla som har råd att ha merca. Nu skiner solen, kanske man ska gå ut en stund på täcket och pressa och hoppas på att man blir brun. Jo juste, Carro och Malin var här i torsdags. Eller vi var först hos Malin och kollade vad hon hade för kläder men vi hitta inga så vi for till mej istället. Carro hade ju rensat min garderob så de var enkelt att hitta nåt. Vad vi kom fram till säger jag inte, de får ni se på kort nästa vecka. Eller om vi träffas på lk! De enda jag kan säga är att jag ska ha ett par skor som är på håret lite för små. Ska försöka gå ut dom i helgen och i veckan, haha!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback