Måndag 23/7

Nu har vi lagt oss, jag ska upp klockan åttahundra för imorgon ska jag på uppdrag! Idag har vi varit i korsträsk ett tag, sen blev de palt hos Agneta. Gott. Jag tog nästan rekord, mitt rekord är 2 och en halv palt men idag åt jag bara 2. Brukar vanligtvis äta en eller max en och en halv. Så intressant att veta men jag orkar faktiskt ingenting när jag äter! Jag käkar som ett barn! Gårdagen blev lyckad på alla sätt, Dennis ville dricka så Minna den stackaren fick köra istället. Hon körde förbannat billigt, tankmätaren hade inte rört sej under hela kvällen och vi snurrade lite i Boden. Dennis är så faschinerad över de, haha! Bäbis stampar omkring och håller konsert i huset men ska försöka sova ändå. Vi har sett "efter utya" me hajna psykopaten och de är verkligen sjukt vad en människa kan åstadkomma! Man borde hänga upp han några dagar och nätter på ett torg i Oslo så folk får göra vad dom vill me han. Jag skulle ha varit så jävla vårdslös och elak jag bara kunde, fimpa cigaretter på han, kapat bort kroppsdel för kroppsdel me nåt trubbigt och göra de så sakta och plågsamt som möjligt. Stena han halvdöd, utföra den värsta tortyr man kan, hänga han upp och ner i "den". Trycka i han alla möjliga saker och verkligen pumpa i han de han förtjänar. Död är ett för lindrigt straff. Visst är jag grym och elak men vad fan, aset förtjänar verkligen de! De är nog inte bara jag som tycker så.. Nånä god natt!!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback