Onsdag 25/7

Jag sitter utanför grindarna på Dennis jobb och väntar som ett offer. Fick en order av han att jag skulle gå hit och va här halv 4 för vi ska tydligen till Pite och hämta nå bilgrejer som vanligt.. De tog bara en halvtimme att gå hit från mej, trodde att de skulle ta längre. De är kvavt och fuktigt i luften och vad händer då me mitt hår? Jo, de blir lockigt. Så mitt egna hår är lockigt och löshåret är platt, snyggt. Hittade iallafall en snodd och satte upp de så de ser liite bättre ut. Nu börjar de regna också, underbart! Jag ska bara sitta här ett tag till så jag dör inte. Jag provade locka mitt hår me plattången, de är svårt men de vart lockar på en del ställen. Även om inte nån såg likadan ut så har jag iallafall försökt. Jag gick och sköljde ut dom.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback