Lördag 23/6

Ligger i husvagnen nästan utslagen. De har inte varit många timmars sömn inatt. Jag hade cpont i huvvet innan jag gick och la mej och jag tvekade om jag skulle ta en treo då jag hade druckit sprit. Men jag var inte ens full och de var ett tag sen jag hade slutat dricka så jag tog en men de blev då fan inte bättre -.- kvällen var ändå rolig, ska absolut inte klaga. Vi gick ju på krogen här på havsbadet, utanför hade robin börjat prata me nån gubbe. Han började prata me mej och de första han sa var "hej, du har stora bröst". Jaha nä de visste jag ju inte om, åå idiot. Jag skulle fan ha sagt att han skulle gå å drååga bålla ätt skåran så hade vi kunnat börja snacka sen. Han skulle ju fan kunna va min farsa, jävla äckelgubbe! Förutom de så var allt kul. Eller de suger att dom har ett kort för att ta sej in på toan. Taskigt om de blir kris :p vaknade först av oss här, kanske man ska låna in en fotbollshuligan så dom här vaknar ;) skulle nog inte va så omtyckt haha! Men nu ska jag gå och duscha om de finns kvar nå varmvatten.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback