Onsdag 27/6

Sitter i korsträsk nu och väntar på att dennisbabe ska bli klar. Dagen har varit fartfylld och händelserik på alla sätt och framför allt jävla kul! Mer tänker jag inte säga om de :p
Imorgon är han ledig så då far vi till storsund och hämtar nå grejer till 123an som står på min gård. Då får vi se hur länge vi blir där.
Sen i helgen jobbar han och de suger. Men de är bara från halv 7 till halv 1 så de är ju inte så farligt. Kunde ha varit värre.

Haha, provade föressten en av mina rockabillyklänningar och den ena som satt bra och lagom tight när jag köpte den, den bara hänger fult nu. Så de märks ju att man är påväg neråt ;) vi håller ju också på me LCHF som vi har gjort nu i eeh ähuum i två dagar nu och vi får se hur länge de varar. De var nog allt jag hade på hjärtat för den här gången!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback