Tisdag 26/6

Jag ligger i sängen, Dennis står i duschen. Bäbis stampar omkring och håller konsert i huset. Ja, han är ingen normal katt. Han stampar när han är sur :p tigger från bordet och beter sej som en hund. Han är mer hund än dom flesta riktiga hundar faktiskt.
Imorgon ska jag till Pite. Då får vi se när jag är hemma. Juste föressten. Dennis förvånade mej idag. Vi har tydligen börjat med LCHF. Vi. Inte bara han utan jag är också tvungen haha. Jag ska egentligen passa mej för att äta för mycke fet mat, Jag får så jävla ont i magen av de. Nåja vi får se hur de går. Jag tror inte Dennis orkar heller mer än max en vecka :p De är bara hålla i de så länge han gör de (:
Nu ska vi sova, blir en händelserik dag imorgon!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback