Tisdag 26/6

Ligger återigen med mensverken från helvetet. Borde egentligen sova men är inte trött. Vi gjorde kycklingsallad me massa annat koliox i och den vart inte dum. Bara nyttiga grejer, Dennis tyckte också om den! Sen var jag och pappa ute på byn och Dennis skruvade i aset på gården. Efter de for vi en sväng till korsträsk. Ungefär så ser mitt liv ut, ganska tråkigt va.. De går inte ens att sola - vars fan är solen?? De är slutet på juni och har hunnit sola noll nada zero gånger. De är ju skandal!
Imorgon ska jag inte sova så länge hade jag tänkt, jag borde städa toan och vika kläder som vanligt.. -.- så jävla tråkigt liv jag har!
Otroligt givande inlägg, men jag ville skriva av mej lite. Jo föressten min jacka kommer snart, så då får vi se hur de blir me den saken. Och föressten nummer två - robin (mitt ex) fyller 20 år idag så grattis till han! Han är ju bara 8 månader äldre än mej så snart är de min tur också, fan va gammal man är! :p





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback