Fredag 30/11

Jag är rädd för clowner. Jag hatar dom och dom är skitläskiga!

Jag skulle aldrig i mitt tråkiga liv ens tänka tanken på att ta på mej chinos, uggs eller onepiece. Fulaste som fucking finns! De finns faktiskt gränser!

Jag älskar smält ost. Helst cheddar.

Jag älskar frukt. Gör nästan hellre en fruktsallad än köper lösgodis :p

Mitt favoritgodis är polkagris och wherters.

Jag kan få moddra på folk som inte svarar på sms eller så fast man vet att dom har pengar och kollar ofta. Skjut dom. De är så jävla otrevligt. Vad fan har man en telefon till då??

Jag är beroende av lypsyl. Den nakna sanningen.

Jag hatar räls. De fastnar mat i fanskapet, folk kan inte prata som vanligt, utan får alldeles för mycke saliv i munnen. Käftis ville att jag skulle ha en, jag började nästan skratta. För de är så äckligt!

Jag klarar inte en dag utan att skriva sms. Haha :p inte heller utan att spela Fruit ninja på flånen.

Jag tycker inredningsbloggar och gravidbloggar är förjävla överreklamerat. Vem orkar bry sej?? Var och varannan försöker ju få de så känt som de bara går nu -.-

Jag älskar Cadillac, men givetvis av dom gamla modellerna, sent 50tal till tidigt 60tal. Kärlek!

Jag hatar översittare som tror att dom är nå. Och kan allt och vet allt. Och har gjort allt. Ett nackskott på dom också.

Hahaha, jag vet att jag hatar mycke, men jag är då ärlig iallafall. Haha. Så, like it or not!

Ser ni bäbis svans på min axel? :p






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback