Fredag 30/11

Redan inne i slutet av den här månaden. Ojoj. Men bara för de så kommer jag inte fixa de jag skulle och hade tänkt. Skit. Gå och dö..

Jag ligger fortfarande i min sköna säng. Varmt och härligt! Ska gå och tillaga nå slags frukost för min dag är ingen dag om jag inte får frukost. Sen återgå till den där jävla boken och de där jävla blocket så jag kanske blir lite smartare idag men nödvändigtvis - inte. Som vanligt. Jag har haft ont i foten några dagar och jag undrar vad de är.. De gör ont på de sättet som när man har typ trampat ner i ett hål i marken och liksom inte "stukat" den men.. Liksom så typ..

Jag hoppas inte D jobbar så jävla länge idag, så vi får helg nån gång!

Bäbis ville att jag skulle bry mej om han igår istället för boken! ;)






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback