Fredag 30/11

Jag hittade äntligen Ben & Jerrys sida på instagram och fatta vad glad jag blev. De kompletterade ju upp dagen, tur att de finns lika mycke glass som de finns idioter! Fast nu var de ett tag sen jag åt en sist. Har ju fan ätit över 70 (om inte 80) stycken. Och har kvar VARENDA jävla burk. Kanske en plats i rekordboken, men vem fan bryr sej om ett sånt rekord? :p skulle jag hamna där skulle ändå ingen tro att jag har ätit allt de själv. För varenda kvitto är ju ändå borta. Dom flesta som hör de tror mej inte. Haha. Losers! De är Ben & Jerrys som ligger bakom hur jag ser ut.. Hahahahahah ;D jag såg att de fanns massa mer smaker i USA än i Sverige och jag tycker att dom kan transportera hit alla andra som inte vi har! Jag älskar fan B&J mer än nåt annat jag nånsin har ätit och jag kommer aldrig sluta äta de. Jag skulle dö om dom slutade tillverka de ju!!
Och eftersom jag älskar glass och körsbär så är de ju inte mer logiskt än att min favoritsmak är just cherry garcia






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback