Måndag 26/11

Imorgon ska jag till lillfjollträsk med brudarna. Lyckades skrapa ihop 410:- från min homokyckling plus att D var skyldig mej. Jag kanske hittar en julklapp eller två? Eller ingen alls. Är sämst på att fantisera vad man ska ge till alla.. :/ de får ödet avgöra. En sak till D vet jag iallafall. Men inte till brorsan. De är så svårt när man är pank, de blir som mer begränsat då.. Ååh! Kan gräva ner mej i marken så jag slipper den här julstressen, att ha dåligt samvete över allting och ja, allting..

Fast - en sak jag inte har dåligt samvete över som alla andra har är att man går upp nåt kilo under själva julperioden. Fan, folk får väl ta en som man är fast än man är några kilo tyngre. Vem fan bryr sej, inte då jag iallafall. Julen är ju den mysigaste högtiden och de händer bara en gång per år. Då får man faktiskt bli fetare. Punkt. Så är de. Haha. Jag har en analys på allting.

Nu ska jag vänta på att Dennis ska komma och lägga sej och sen ska vi sova. Vi far ju ändå 11 imorgon så.







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback