Måndag 26/11

Här har vi en glad skit. En glad Dennis! Blir så glad av bilden för att han är...glad? ;D
 
 
Jag och baby, två år sen. Och lika kär än om inte mer!
 
 
Här har vi en annan liten pojke som hälsar på sin kompis Karamba. Skillnaden är hund och katt men han tror ju så klart att han är en hund.
 
Min fina pojke. Jag fick märka han så andra vet att han är min! Mitt hjärta.
 
 
Jag och fröken Henriksson, nyår 2009/2010 och fan vad vi har förändrats!
 
 
En cool inbakad fläta som Malin gjorde på mej. Den där dagen/kvällen var hemsk men jag älskar flätan!
 
 
De första jag såg när jag vaknade en morgon var den här saken. Man blir så glad av sånt!
 
 
Jag och Dennis på hans studentbal för 1,5 år sen. Jag var tjock där :P
 
 
Hahaha.. Man kan inget annat än skratta när man ser den här bilden! En till hemsk kväll men tycker även om den här bilden!
 
Och slutligen så har vi min pinupa som har flyttat till mitt ben.
 
 
 
Alla bilder förutom pinuppan är från andra år, så dom är inte nya. Men dom är jävla roliga att titta på så därför delar jag med mej av dom! :D





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback