Onsdag 28/11

Var ju som sagt i stan igår. Jag är bäst på att shoppa billigt! Jag hade med mej 410:- och kom hem med 132:- och för allt de fick jag ett halsband, godis, dricka, chokladglögg, en mango, mat, två julklappar till Dennis och en tröja till mej. Gör om de! Är sjukt nöjd med att jag alltid handlar så billigt!!! Visst kliade de i fingrarna när dom handlade nåt på varje affär vi var in på, men vad fan jag kan ju inte krita de precis.. Är nöjd. Jag har varit snäll hela dagen och inte gnällt heller! Eller hur, Carro!! :p

Dennis har smällt av, jag kittlade han ett tag innan han somnade. Han är för töntig för att erkänna att han är kittlig överallt men de har jag redan tagit reda på att han faktiskt är ;) haha. Speciellt på halsen och där kalsongkanten går ;D hahahha. Nu ska jag och bäbis göra ett försök att sova. Ska göra nytta när jag vaknar, först duscha sen fruktsallad framför computtern i flera timmar och tvätta två maskiner. Och kanske dammsuga lite därimellan. Tummen upp för hemmafrun Linnea Näslund. Haha.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback