Lördag 27/10

Alltså vad är de här.. Jag vaknade före 11 och Dennisbabe sover än.. Fast jag vet att han behöver de. Jag fattar inte hur man kan sova så mycke! Jag hoppas han vaknar snart för jag är hungrig!
Kan avslöja att till veckan sätter vi in lite hårförlängning, fast de är typ lika långt som mitt egna hår, de bruna. Gör de för att de ska bli lite tjockare och aningen längre. Ska ha tejp den här gången, inget jävla lim som sitter som berg!

Har spelat fruitninja också i min ensamhet, när man ska gnugga på den där stora frukten gnuggade jag för mycke så att de knakade i mitt finger. Hahahhahaha :p

Och så har jag panik, jag vet fan inte vad jag ska ha på mej på halloween!!! Vi ska ju på farmen och jag vet inte om jag ska klä ut mej.. Skulle ju först ha min prickiga rockabillyklänning men då var de ingen annan som skulle klä ut sej så då kändes de bara konstigt :/ kanske tar porrtights och en leopardsak. Vågigt hår och tupering i luggen och kanske en blomma. Men då är de de där jävla skoproblemet.. Alltid samma skit, har en miljon par skor men vet ändå inte vilka jag ska ha :( förslag sökes omgående!!!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback