Måndag 29/10

Jag fick den stora pojken i sängen inatt, hjärta! Mi lajk! Han har sovit här sen i torsdags fast än han sa att han skulle sova i korsträsk på veckorna. Men inte gör de mej nåt, bara happy!

En annan sak som inte är så jävla happy, är att vi har suttit i en kall jävla skitbil hela jävla dagen, utan värme. Fucking kill me! En riktig bil ska ha bra värme annars är de bara köra den på skroten direkt. Absolut direkt!!

Imorgon ska min kära slav Minna färga underhåret på mej och så får vi väl se sen. Ska börja sticka på en mössa till mej själv om Fia hittar nå mönster.

Pappa avslöjade idag att han har hittat en julklapp redan till mej men de skulle han inte ha sagt för jag är så jävla nyfiken och kommer typ gå och fundera på vad de kan vara ända fram till julafton! Fast hoppas jag hinner glömma bort de :p
Vad ska jag ge till Dennis i julklapp då.. Nåt fint och inte nå jävla bilgrejs, typ blinkersspak eller grenrör eller sånt skit -.- :p
Hade kunnat lämna de här inlägget blankt också, så intressant är de. Typ. Haha.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback