Onsdag 31/10

Efter jag hade kommit in och pratat med barnmorskan blev jag istället stressad. Jag skulle upp till korsträsk och hade sagt kring 4 men jag visste ju inte att dom på ungdomsmottagningen skulle dricka tre koppar kaffe mellan varje som kom.. Så jag kom försent dit som vanligt, eller långt efter 4 iallafall. Men jag fick då håret insatt och de blev bra! De blev inte just nå längre men de blev tjockare och de ser bättre ut. Sen har jag hunnit sticka några varv på min mössa, här går de undan :p jag tror faktiskt jag kommer bli nöjd med den för än så länge har jag inte gjort nå fel på den, tappat nå maskor eller nå. Men peppar peppar.

Jag har ett stort problem - om du är tjej vet du vad de är. Jag har ingen jävla aning om vad jag ska ha på mej på lördag. Typ klä ut mej till nudist -.- fast nä. Ingen verkar vilja hjälpa mej heller med de :( de enda jag vet är att jag ska ha lockat hår med trippeltången. Sen vet jag inge mer :p jag får moddra. Varför är de bara mej allt helvete ska drabba??? Varför inte dom som förtjänar de..

Nåja, imorgon ska jag iallafall motionera fläsket till byn. Och vad som händer där avslöjar jag imorgon. Hahaha. Ska möta Hilda där iallafall, mer säger jag inte. Nu ska fröken Näslund och herr Pelvis Mulvis Elvisp sova. Herr Nilsson sover redan. ZzzzZZz..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback