Onsdag 31/10

Sjukt att de är sista dagen i oktober, men jag är besviken för de kunde ha varit några minus och snö istället för nå jävla fjollträskväder - regn, slask, plusgrader. Skit på er, suckers.

Jag får nog en pojke i sängen resten av veckan men inte mår jag dåligt för de. Snarare tvärtom! Idag när han slutade lyckades jag få han att köpa ett till par jeans och nu har han ett plus ett stycken. Många. Dom ska han iallafall ha tillsammans med skjortan jag köpte åt han i julklapp. Men han får inte vara för snygg för då får jag väl inte ha han ifred -.- haha. Men. De tror jag visst att jag får. Jag har fan problem själv med vad jag ska ha på mej. Varför ska de alltid vara så svårt :/ en aning har jag ju. Men.
Nu ska jag lägga mej och sova nu så jag inte är så trött imorgon när jag vaknar. God natt!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback