Söndag 28/10

Jag tycker nästan att söndagarna är mysigast nu. Förr hatade jag den dagen men nu har jag börjat tycka att den är så mysig. För en tid sen åt vi alltid god mat på söndagar, som söndagsmiddag hos Dennis familj. Alla 6. De kunde vara en köttbit, kyckling, taco eller nån gång pizza. Och annat som jag givetvis har glömt.
Och idag ska vi göra min efterlängtade pasta carbonara, jag Dennis och Jocke. Me like!
Jag vaknade för inte så länge sen, kollade på min klocka och fick en chock nästan. Så gick jag in i köket och kollade på klockan där och fick ännu närmare chock. Men sen kom jag ju på att de är ju idag man ska turn back the time och de hade min flån gjort automatiskt. Haha.
Nu ska jag gå och duscha och de där.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback