Fredag 28/9

Igår var jag som alla andra på tjejkvällen i piteå. Dagen kunde inte bli nå mycke värre nästan. Jag gick hem i spöregnet till att börja med, hoppade i duschen och följde med D till korsträsk. Där åt vi från grillen andra gången i rad, bra för min motion. Sen. Sen for vi iväg till Piteå. Gick på rusta som mer var ett miniikea än ett rusta :p innan vi for frågade jag pappa om han skulle vara snäll och föra över nå pengar så jag kunde handla nåt men han sa nä, då tänkte jag men okej vad bra, då slipper jag släpa med mej min stora börs och de. Sen när vi hade kommit fram och gått där ett tag fick jag ett sms att de ändå var 200:- på mitt kort. Som låg hemma i sängen i väskan. Lyckat :O hittade iallafall ett par örhängen så fick låna av Malin tills vidare.
I sånna situationer vill man bara typ aaaahh gå och lägga sej eller nå..
De var min gårkväll.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback