Måndag 24/9

Jag har mer eller mindre överlevt dagen. Har ont i min cphöft, ska hugga av den innan jag går hemåt. Eller liknande. Jag hade foppatofflor hela förra terminen när jag gick på bandet och jag trodde de var därför jag fick ont i min höft men nä. Så jag bytte skor idag och har fortfarande lika ont. Tanken slog mej att jag har sned ryggrad och då blir ju allt annat också snett. Så, de är därför. De är inte skornas fel, de är min cpryggs fel. Men de är ju jävla konstigt att jag aldrig har ont i ryggen om den är sned. Att de gav utslag på höften trodde jag inte, men tydligen :/ hade lika gärna kunnat gå i klackidojjor, hade ju fan inte varit nån skillnad :(
Jag ska ju gå hem också så. Kul! Kommer va ledabruten imorgon :/ Åter igen jag som är drabbad som vanligt, kan ingen annan få ont istället som förtjänar de???






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback