Söndag 30/9

Ja. Jag vet ju iallafall vad de är för datum för jag har liksom skrivit de 70 gånger nu ikväll. På 1/4dels älg.

Igår var vi hos Samuel och Malin och åt till förbannelse, massa smörgåstårta, vanlig tårta, fika, glass och tillbehör. Var mätt tills i morse. De var gott som fan, sånt där hade aldrig jag haft tålamod till. Idag har jag som varit i korsträsk nästan hela dagen.

Och jo föressten!!!! I fredags ringde Ida från vinyl 107 för jag hade röstat på en låt jag ville skulle komma med på deras topp 500lista. Så hon ringde upp MEJ och frågade varför jag röstade på den låten och bla bla. Jag fick typ en chock och när jag hörde de på radion lät de som att jag var full och sluddrade. Inte ok. Så nu imorgon OM jag har tur så ringer dom och berättar att jag har vunnit biljetter till deras kryssning. Hoppas!!!!

Ni tillbaka till älgen, finn ett fel!! ;)






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback