Torsdag 27/9

Varför ska de bara jävlas för mej hela tiden? Varför är de alltid jag som ska vara den drabbade?
Jag har ont i min cphöft, mina nycklar är borta än och så har mitt headset försvunnit också. Perfekt. Kan tillägga att de regnar. Kommer inte hinna min deadline till nyår. Allt är åt helvete och nej, jag tror inte att de vänder. Nåt jävla as måste ha stulit mina nycklar och samma med headsetet. Jag hittade ett gammalt från en sony ericsson jag har haft men de var inge ljud nästan i de så då hörde jag lika förbannat inget. Som sagt.. Varför är de bara jag som ska råka ut för problem och fanskap??? Gud, om du finns så visa dej nu.
 
 
Han fanns inte, den jäveln..
 
 
Tur att jag har min lilla pojke, och såklart den stora också!
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback