Måndag 29/4

Tar en liten paus i pluggningen fast jag inte borde. Jag ligger och funderar på alla jävla kläder jag har. Och vädret. När de nu nån gång ska bli sol och sommar. Jag har ju en del "vinterkläder", så som stickade tröjor/koftor och tjocksockar. Och andra tjockare kläder man har på vintern. Funderar på om jag skulle rensa ut lite kläder från de och sätta i påsar och kanske ut i förrådet. Så de inte tar sån jävla plats :p de var så enkelt när man bodde i huset, då var de bara bära ut de i nåt annat rum eller upp på vinden. Haha. Borde städa också i Dennis garderob. Men jag tror jag ska börja med de projektet när jag är klar med min psykiska misshandel, haha :p
Jag har tvättat två maskiner idag, så nu är allt borta från helgen. De var skönt att få de bortgjort. Stället kan nästan inte stå för att de är så mycke kläder på de, haha! Har ju dragit ner värmen lite så de torkar saktare. Sen är de skitvädret och fukten i luften som gör att de går så segt att torka tror jag. Skulle gissa på de. Men snart kan man bära ut allt på balkongen och torka de där, så effektivt!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback