Måndag 29/4

Nej jag vill inte att dagarna ska gå fort! Helst inte nu! :( ååh. Nu börjar mina franska nerver från utsidan leta sej inåt :/ skiiiit!!! Nej jag vill inte. Men nu är de för sent att kröjma.
Och på tal om kröjma, jag hittade ju den försvunna historian om nålen. Då var jag glad och tänkte göra de i fredags. Men eftersom vi ju skulle skotra i helgen så var de inte så smart. Då skulle hjälm på och av, och alla som har gjort hål förr vet att man är svullen och har ont ett bra tag efter. Så jag tänkte att jag gör de på söndag när jag kommer hem. Jag har förvisso inte helt ärligt hunnit de heller för vi kom hem så sent när allt var gjort. Och nu ligger jag och ångrar att jag inte gjorde de när jag hade adrenalinet uppe. De är ju ändå i vänster så de borde gå bra. Bättre. Eftersom jag är högerhänt så har jag mer nerver och skit och är känsligare på höger sida av kroppen. Har ju lågt blodtryck också såklart så de gör ju saken ännu värre. Jag kan svimma av ett blodprov i fingret. Typ. De är jobbigt! Nej men jag är en sann gruvarbetare när de kommer till att göra nå sånt. Jag kan kröjma hur länge som helst. Jag behöver nån som kan tvinga mej att göra de som behövs. Hahaha!
Typ som Minna. Haha. Stackars henne, de är alltid hon som blir offret! ;) hahahaha!

Nu ska jag typ försöka sova och sova riktigt bra. Har grejer att göra. Just nu skulle jag helst se att dygnet har fler än 24 timmar.. :/ få se, plugga som fan. Gå en promenad med doggarna. Tvätta två maskiner. Plugga ännu mer. Få ångest över för lite plugg. Få ångest över för kort promenad. Få ångest över hur misslyckad jag är. Och så vidare. Kan hålla på till kina ungefär..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback