Tisdag 30/4

Jävla skitdag. Förvånar mej att de slutade regna. För de är de som saknas. Att människor ska vara så jävla falska. De är ju synd om dom. De är nån jag har gjort så illa tydligen, att den väljer att straffa mej nu. Allting är bara skit, åt helvete med de här. Sluta vara så falsk! Man vinner inget på de. Skulle jag ha haft tur och ett bra liv skulle de väl för fan ha visat sej för längesen. De är nån som vill se mej misslyckas så hårt i livet. Vem fan? Inte bara en. Men desamma säger jag och sätter upp mitt längsta finger. Hoppas du/ni får ett hemskt liv också. Jag tar inte bara skiten, jag ger den också. Punkt. Skaffa nån annan att sabba för och jävlas med. Jag har fler problem än jag har fingrar och tår just nu, så jävla utmattande de är. De tar på alla krafter, inte minst på självförtroendet och självkänslan. Men jag är ju bara en dödlig människa som man kan göra hur fan man vill med. Och de utnyttjas. De är som en ond cirkel. Och är de inte de ena så är de fan de andra. Den här sortens liv ville ju inte jag ha. Men jag var väl tvungen för att alla andra perfekta fasadliv var redan tagna. Men jag har väl redan fått mina år som glad och lycklig, innan de var dags att ge dom till nån annan. Fuck you livet och oturen. För otur är fan inte vad man gör de till. Som jag har fått höra. Hade jag viljat ha otur skulle de vara nå stort fel på mej. Jag vill väl för fan vara glad som alla andra och ha tur med de jag gör. Självklart ska jag ju inte få ha de. Jag vill inte heller ha nån jävla fasad som man ändå ser sprickorna i. Då får de vara såhär. Jag är alltid den som är 5e hjulet under vagnen. De är alltid jag som är sist, vald sist och inte passar in. Men jag är ju van. Är de en bra dag är de bara att vänta på nästa smäll, den kommer förr eller senare. När man minst anar de eller behöver. Nu kanske jag får typ en läsare kvar efter alla dessa deprimerande inlägg men de är faktiskt frivilligt att läsa. Och så är de ju min blogg så jag bestämmer helt själv vad jag skriver och inte. Ingen annan. Take it or leave it. Jag vill bara skrika rakt ut tills jag får slut luft i lungorna! :(

Så känner jag mej, svart och vit. Mest svart.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback