Tisdag 30/4

Idag är de valborg. Eller de är ju natt än. Men snart. Vi ska äta god mat, sen vet jag inte. Vi får se vad de blir. De får ödet avgöra helt enkelt :p

Igår måndag blev vi bjudna på palt och de tackar man inte nej till i onödan och jag klämde i mej två stycken. Hade paltkoma efter de men mätt vart jag då ;) jag fattar inte hur man överhuvudtaget kan få ner mer än två. Dennis äter 4 utan problem. Jag undrar vars han stoppar de, han är ju fan bottenlös. Haha. Jag skulle ha varit medvetslös om jag hade ätit 4 paltar! :p

Jag håller på att få moddra, har stick-abstinens. De är jobbigt. Och inget garn har jag. River snart upp ett par sockar jag redan har stickat bara för att få sticka igen. Haha. Jag har bara problem. Och snart kommer pollenhelvetet. Jag oroar mej kanske i onödan men jag kommer ihåg hur jävligt de var förra våren. Fast de finns ju både tabletter och ögondroppar som jag tillochmed kan droppa i ögonen själv. Jag går nog och oroar mej i onödan tror jag. Men ändå. De är inte kul! :( förhoppningsvis är de inte lika mycke som förra våren, då var de extremt. Usch!

De måste vara nå konstigt med den här fuktiga luften, de har som varit tungt på nåt sätt. Kläderna som jag tvättade igår mellan 12 och 2 är inte torra än. De brukar inte ta lång tid för de att torka. De är regnet och fukten i luften. Inte okej. Nu innan vi la oss snabbdiskade jag bort, de vore väl fan om inte disken har torkat tills när jag kliver upp!

Nu ska jag sova så jag hinner göra de jag ska. De vill säga plugga som fan, haha. Nej jag har inget liv. Större delen av den här månaden har jag suttit med snorkeln i boken. En liten cred till mej iallafall som har tagit mej tid och ork att ens försöka bry mej om de fast än jag inte ville.






Minna

Alltså. Du kan ju få mitt garn! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback