Lördag 24/8

Vaknade för ett tag sen, mår illa och är yr. Men de kan nog bero på att jag inte har sovit många timmar inatt för de var tydligen jätteviktigt att snarka högt inatt. Jag ska klä på mej och äta frukost sen ska jag ut och gå som vanligt.
Ikväll är de crusing i Boden, sista för i år men som vanligt vill ingen vara med mej. Borde ha lärt mej de egentligen. Ingen som behöver en chaffis heller?

Igår var vi ju i Luleå och handlade som vi alltid gör i slutet av månaden. Massa mat och andra grejer kom vi hem med, men jag trodde jag skulle avlida på swedol, fan de är ju nästan värre än ikea. Nu ska jag gå upp och göra de jag ska, så får vi se vad som händer resterande av dagen. Säkert ingenting, jag har nog fan världens tråkigaste liv! Därför jag inte uppdaterar så ofta heller, för att jag har inget att skriva om :p






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback