Lördag 31/8

Jag har haft en jävla skitmorgon. Först tidigt som fan ringde Dennis jävla klocka och då övervägde jag mord första gången. Sen började han snarka så förbannat så då blev de nästan också mord. Efter de drog han nästan av mej täcket och de bar nästan droppen. Då mördade jag han nästan. Haha. Då insåg jag att de är ingen idé att ens försöka sova nå mer. Jag halvt dödade han med att kittla han och så :p
Vi klev upp och gjorde frukost/lunch fiskpinnar och potatismos med jävla massa spenatsås. De har blivit som en drog hahaha! Nu ska jag hoppa i mina gåkläder och sen ska jag ut och gå. Efter de hoppa i duschen och fixa/sminka och sen kl 18 iväg till invalidMinna ;) Sandra är också här i byn så de är roligt att träffa henne lite också, blir ju så sällan nu :/
Nä här kan jag inte sitta, då blir de ingenting gjort!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback