Måndag 26/8

Jag hatar mitt liv just nu. Eller jag hatar mitt huvve. Jag har haft förbannade migränhuvudvärk i ett dygn snart. Jag har ätit, druckit vatten, gått, men ingenting har hjälpt. Så jag funderar på att i detta nu gå och hugga av mej huvvet så jag slipper.

Eller typ. Nej men. Jag vill inte ta treo allt för mycke, till slut slutar de ju hjälpa och verka. Och den här skiten är nog nåt som jag kommer få dras med hela livet. Hade ont i tre dagar, alltså tre dygn, de var inte så längesen ändå.

Jag har även kommit på en sak. Mina ögonbryn har sett likadana ut i flera år, tunna, som bara ett streck. Men är man tråkig måste man se tråkig ut också. Fast jag provade måla ett snyggt, typ så som jag egentligen vill ha. Men då blev ju inte andra sidan ens likt, så jag sket i de. Vilka problem man kan ha, va.

Nej jag har mycke större problem än mina tråkiga ögonbryn, men de ni, väljer jag själv vem de angår och inte. Som sagt, Minna, jag kunde inte säga de bättre själv - de finns allt för många glappkäftar.
God natt, försök sova bättre än mej, sov bra åt mej.
P.S roligt att mitt internet är segare än, ja gud vet vad. Jävligt fet tummen upp till de när jag skulle lägga ut en bild [här] men de behagade visst inte.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback